مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-09سياسي

مسأله «آب» از مهم ترین چالش های شهرستان است/فرماندار رفسنجان معرفی شد


یکی از اساسی ترین و پرچالش ترین مسائل رفسنجان آب است؛ هم در شرب، هم صنعتی و کشاورزی و دو مشکل اساسی در زمینه کشاورزی خرده مالکیت ها و کمبود اعتبارهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری صبح امروز در آیین تکریم مجید فصیحی هرندی و معارفه علی اکبر پورمحمدی فرماندار رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) اظهار کرد: برای رسیدن به رضایت خداوند تحصیل رضایت مررم معبری مطمئن خواهد بود.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مسؤولیت ها در فرهنگ دینی ما حق نیستند، بلکه امانت هستند و بار سنگینی هستند که بر دوش ما نهاده شدند، به نامه پنجم امام علی (ع) در نهج البلاغه اشاره و تصریح کرد: آن حضرت فرمودند این مسؤولیت طعمه نیست بلکه امانتی بر گردن تو است .

عسکری با اشاره به اینکه از فصیحی هرندی جز صداقت، حلم و امانتداری سراغ ندارم، افزود: ممکن است انسان ها اندیشه و گرایش سیاسی داشته باشند اما هرگز نتوانستم مصداقی پیدا کنم که وی جناحی و سیاسی با موضوعی برخورد کند.

وی با قدردانی از صعه صدر، صداقت و پاکدستی فصیحی هرندی به عنوان یک آزاده سربلند که از افتخارات علمی شهرستان بوده و بعد از این به کار خود در دانشگاه ادامه خواهد داد، برای پورمحمدی آرزوی توفیق کرد و ابراز امیدواری کرد اصالتی که از خانواده به ارث برده است در راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسأله «آب» از مهم ترین چالش های شهرستان است/فرماندار رفسنجان معرفی شد

مسأله «آب» از مهم ترین چالش های شهرستان است/فرماندار رفسنجان معرفی شد