مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-09سياسي

استاندار یزد: اقدام انقلابی باید مبتنی بر علم و کارشناسی باشد


استاندار یزد توسعه همه جانبه کشور را در گرو حمایت و اعتماد به جوانان دانست و گفت: اقدام انقلابی زمانی انقلابی است که مبتنی بر علم و کارشناسی و پژوهش و آخرین متدهای پذیرفته شده علمی و عقل باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی دقایقی پیش در آیین اختتامیه هفته پژوهش استان، با بیان این که علم قدرت می آورد، اظهار کرد: اگر امروزی کشورهای ابرقدرت وجود دارد به علت قدرت علمی آنهاست وگرنه سایر فاکتورهای قدرت کمتر از ما نباشد بیشتر از ما نیست.

وی افزود: اساس توسعه این کشورها علم و فناوری است و اگر ما می خواهیم در دنیای امروز قدرتمند باشیم باید از این مسیر حرکت کنیم لذا توجه به علم و فناوری و ارتباط آن با بدنه جامعه و صنعت به همین دلیل است.

استاندار یزد با بیان این که اقدام انقلابی به زیرساخت های خاص خود نیاز دارد، گفت: داشتن جسارت بجا و درست یکی از زیرساخت های لازم برای کسب دستاوردهای بزرگ است و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود است.

فاطمی با بیان این که اقدام انقلابی زمانی انقلابی است که مبتنی بر علم و کارشناسی، پژوهش و آخرین متدهای پذیرفته شده علمی و عقلی باشد، تصریح کرد: اساس اقدام انقلابی در توسعه و پیشرفت استان دانشگاه ها و مراکز علم و فناوری و دانش بنیان و بدنه صنعت و معدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: اقدام انقلابی باید مبتنی بر علم و کارشناسی باشد

استاندار یزد: اقدام انقلابی باید مبتنی بر علم و کارشناسی باشد