مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-09سياسي

یزد باید به دوران شکوفایی حوزه های علمیه بازگردد


امام جمعه یزد با بیان اینکه یزد روزگاری 150 مجتهد در حوزه های علمیه داشت اما اکنون این موضوع افت کرده است، گفت: باید به دوران شکوفایی حوزه ها بازگردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فاصله ای بین مردم و جامعه روحانیت اتفاق افتاده و چون از ابتدای انقلاب به فکر آموزش فرزندان این کشور نبوده ایم، نتوانسته ایم فراگیر کار کنیم، دشمن از این فرصت استفاده کرده و خلأ به وجود آمده میان مردم و محافل دینی و مذهبی را پر کرده اند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه اکنون جمعیت دانش آموزی استان یزد 260 هزار نفر است، اظهار داشت: تنها 10 هزار نفر از این تعداد با محافلی همچون حوزه، اتحادیه انجمن های اسلامی، مساجد و … در ارتباط هستند و برای 250 هزار نفر دیگر هیچ برنامه ریزی نشده است.

لزوم برقرار ارتباط مؤثر حوزه های علمیه با مدارس وی تصریح کرد: به نظر می رسد حوزه های علمیه برای بقای انقلاب اسلامی، باید برنامه ریزی اساسی و اصولی داشته باشند تا با دانش آموزان ارتباط مستمر و مؤثر برقرار کنند و در نظر داشته باشید که دشمنان، این فرزندان را رها نکرده اند و حوزه ها باید با مسئولیت و دغدغه بیشتر در این زمینه ورود کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به اجرای طرح امین در مدارس استان یزد بیان کرد: این طرح بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش نمی رود چون این طرح با کمبود نیرو مواجه شده و حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد باید به دوران شکوفایی حوزه های علمیه بازگردد

یزد باید به دوران شکوفایی حوزه های علمیه بازگردد