مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-09اجتماعي

بررسی درخواست احداث مدرسه برای روستاهای ماهیدشت


معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به درخواست خانواده دانش آموزان برای احداث مدرسه جدید، گفت: احداث مدرسه جدید در بخش ماهیدشت مورد بررسی قرار می گیرد.

- ، علیرضا کمره ای صبح امروز در نشست بررسی علل سانحه تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: طی روز گذشته تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان کرمانشاهی در جاده بخش ماهیدشت کرمانشاه سبب فوت 2 نفر و زخمی شدن 18 نفر شد که روز گذشته بازدیدی از وضعیت مصدومان صورت گرفت که دانش آموزان و خانواده آنان از روند رسیدگی و درمان رضایت داشتند.

وی افزود: در کشور حدود 40 درصد مدارس کمتر از 50 نفر جمعیت دارند و به همین دلیل در مناطق روستایی دانش آموزان از چندین روستا ادغام شده و در یک مدرسه تحصیل می کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در الگوی بازگشایی مدارس که طی ماه های گذشته به سبب شیوع ویروس کرونا صورت گرفت تنها در مهر ماه 23 درصد دانش آموزان زیر پوشش آموزش حضوری قرار گرفتند و 63 درصد مدارس عنوان مدارس روستایی را به خود اختصاص دادند.

کمره ای بیان کرد: در مناطق روستایی به علت تعداد دانش آموزان و متفاوت بودن پایه تحصیلی آنان بعضاً یک معلم در چند مقطع تحصیلی فرایند آموزش را انجام می دهد و هنگامی که این دانش آموزان به مقطع متوسطه دوم وارد می شوند تعداد آنها به سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی درخواست احداث مدرسه برای روستاهای ماهیدشت

بررسی درخواست احداث مدرسه برای روستاهای ماهیدشت