مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-09سياسي

آغاز بازنگری در حوزه های علمیه/100 طرح تحولی در دست اجرا


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: بازسازی و بازنگری کلان و طراحی های جامع در دستور کار حوزه های علمیه است و امروز حوزه از اسناد کلان و راهبر برخوردار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی صبح پنجشنبه در جلسه نهادهای حوزوی و فرهنگی استان با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم با اشاره به اثرگذاری فقها و علمای استان یزد در دوره های مختلف شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی اظهار داشت: این پیشینیه حوزه علمیه یزد که انسان های نام آور و اثرگذار در علم، سیاست، فقاهت، فلسفه و.

تربیت کرده، نشان از سهم وافر یزد در تربیت چهره های اثرگذار و پیشگام همچنین ظرفیت و اصالتی است که در استان وجود دارد.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای توسعه حوزه ها در استان یزد بیان کرد: امیدواریم این سفر که برای آن بالغ بر 50 مصوبه در نظر گرفته شده، بتوان رشد و شکوفایی حوزه های علمیه استان یزد را رقم زد.

اعرافی تاکید کرد: برای اینکه به یک حوزه پاسخگو به نیازهای کشور و استان دست پیدا کنیم، باید مسائل مختلفی را مدنظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: حوزه در سالهای اخیر تلاش کرده به یک بازسازی و بازنگری کلان و طراحی های جامع بپردازد و راه سنگین و دشوار و پر پیچ و خمی است و امروز به فضل الهی حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازنگری در حوزه های علمیه/100 طرح تحولی در دست اجرا

آغاز بازنگری در حوزه های علمیه/100 طرح تحولی در دست اجرا