مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-09سياسي

ارتباط بین المللی حزب موتلفه با 42 کشور دنیا


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه با 42 کشور رابطه دارد گفت: این مساله برای یک حزبی که دولت هم در اختیار ندارد بسیار جایگاه مهمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اسدالله بادامچیان در سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز در سالن همایش های دارالولایه برگزار شد، با بیان اینکه دوره دوازدهم حزب موتلفه بسیار سخت و پرکار بود اظهار کرد: دولت و دستگاه های مرکزی اکثرا در باید با تدبیر خاصی حرکت می کردیم تا دشمنانی که چشم به اغتشاش در کشور داشتند سواستفاده نکنند و گذار از این مرحله با نهایت آرامش و رای مردم و کنار گذاشتن جریان های غیرهمراه به سرانجام برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه افراط و تفریط های گوناگون کار را در این دوره برای دوست داران انقلاب مشکل کرده بود تصریح کرد: اختلافات داخلی اصولگرایی خطر خروج از خطوط صحیح را بالا می برد ولی موتلفه توانست با عنایت الهی و تدبیر مسوولان و همت یاران، در سایه سار ولایت این دوران را به پایان بیاورد.

وی با اشاره به افزایش هزینه های حزب به سبب تورم و رکود اقتصادی خاطرنشان کرد: با وجود این مشکلات توانستیم حزب را به خوبی اداره کنیم و بدهی های معوقه را پرداخته و سامان مالی برقرار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بین المللی حزب موتلفه با 42 کشور دنیا

ارتباط بین المللی حزب موتلفه با 42 کشور دنیا