مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-09پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: در نظام سلامت باید کار گروهی انجام داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شاهین شیرانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم روز دانشجو که با حضور حداکثری دانشجویان برگزار شد، - رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: در نظام سلامت باید کار گروهی انجام داد رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم روز دانشجو گفت: نظام سلامت اگر توانست به صورت گروهی کار کند، منجر به ارتقای سلامت مردم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شاهین شیرانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم روز دانشجو که با حضور حداکثری دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: در همین سالن دانشگاه 15 سال پیش موسسه رویان اولین گوسفند شبیه سازی شده در خاورمیانه را آورد و این کار ضربه ای بر استکبار جهانی بود که دنیا فهمید شما جوانان می توانید روی پای خودتان بایستید و ایران را بسازید.

شیرانی ادامه داد: امثال شما جوانان بودند که این افتخارات را آفریدند، دنیا به خاطر این با ما مشکل دارد که حرف اول مان این است که می گوید جوانان باید خودباور باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عنوان کرد: شما جوانان باید به این ایمان برسید که ما می توانیم و توانسته ایم؛ دشمنی دنیا با ما سر همین مسأله است که می گوید شما نمی توانید روی پای خود بایستید و باید به سمت ما دست دراز کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: در نظام سلامت باید کار گروهی انجام داد

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: در نظام سلامت باید کار گروهی انجام داد