مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-09سياسي

دشمن را از تحریم ناامید کنیم/ دولت به دنبال مقاوم سازی اقتصاد است


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم تاکنون در زمینه مقام سازی اقتصاد کشور در برابر تحریم ها عملکرد قابل قبولی داشته است.

- با تأکید بر ضرورت خنثی سازی تحریم ها، اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم تا دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از اعمال تحریم و فشار بیشتر بر کشورمان ناامید شوند.

وی بیان کرد: در صورتی که دشمنان انقلاب اسلامی از تحریم ایران ناامید شوند، قطعاً در مذاکرات هم امتیازات بیشتری به کشورمان می دهند، چرا که به این نتیجه می رسند که دیگر تحریم های آنان روی ایران اثری ندارد و به این مسئله پی می برند که تنها حربه آنان یعنی تحریم هم کارایی خودش را در برابر ایران از دست داده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ما به دنبال آن هستیم که مذاکرات با غربی ها به ثمر برسد، راهش این است که اقتصاد داخلی را تقویت و مشکلات کشور را حل و فصل کنیم.

طغیانی افزود: در مقابل، اگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ببینند که اقتصاد داخلی کشورمان به هم ریخته است و قیمت ها هر روز افزایش پیدا می کند و تورم ایران شدید است، به این نتیجه می رسند که تحریم هایشان اثرگذار بوده است، بنابراین تحریم ها و فشارهای خود را بر کشورمان افزایش می دهند و مذاکرات هم طولانی تر، فرسایشی و زمان بر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن را از تحریم ناامید کنیم/ دولت به دنبال مقاوم سازی اقتصاد است

دشمن را از تحریم ناامید کنیم/ دولت به دنبال مقاوم سازی اقتصاد است