مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-09سياسي

سفر معاون رییس جمهور به سمنان/ ادای احترام رییس سازمان محیط زیست به شهدا+ تصاویر


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز و بعد از دعوت چند روز گذشته استاندار سمنان، برای بررسی مسائل و مشکلات این حوزه به استان سمنان سفر کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست قرار است در این سفر، ظرفیت های زیست محیطی استان سمنان را بررسی کند و در برنامه هایی، به پیگیری آخرین مشکلات این حوزه بپردازد.

سلاجقه در بدو ورود به استان سمنان، مورد استقبال استاندار سمنان و مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت: بعد از استقبال استاندار سمنان از معاون رییس جمهور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و همراهانش در آستان مقدس امامزاده علی اشرف (ع) سمنان حضور یافتند و به شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

سلاجقه در گلزار شهدای آستان مطهر امامزاده علی اشرف (ع) سمنان، شهدای استان سمنان را از پیشگامان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی توصیف کرد و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

بعد از ادای احترام استاندار سمنان و معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به شهدای والامقام، برخی مسائل دیگر هم بررسی شد.

دیدار هاشمی، استاندار سمنان با رییس سازمان حفاظت محیط زیست چند روز قبل در تهران انجام شده بود و معاون رییس جمهور با دعوت هاشمی، امروز به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر معاون رییس جمهور به سمنان/ ادای احترام رییس سازمان محیط زیست به شهدا+ تصاویر

سفر معاون رییس جمهور به سمنان/ ادای احترام رییس سازمان محیط زیست به شهدا+ تصاویر