مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-09سياسي

اپلیکیشن موبایل در مسابقات ملی مهارت نوآوری های خاصی داشت


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: اپلیکیشن موبایل که برای اولین بار به مسابقات ملی مهارت اضافه شد، جذابیت، تازگی ها و نوآوری های خاصی داشت.

- سیدجمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در حاشیه اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزارهای موبایل در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به حضور مستقیم در 10 دوره از مسابقات ملی مهارت در سطح کشور، اظهار کرد: رقابت شرکت کنندگان در نوزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت بسیار سالم و نفس گیر بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: نوزدهمین مهارت ملی در رشته توسعه نرم افزارهای موبایل با حضور 20 تیم از 10 استان کشور امروز در سنندج برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات رشته اپلیکیشن موبایل رشته ای جدید بود که در نوع خود مسابقه آن دارای تازگی ها و نوآوری های خاصی بود.

احمدی بیان کرد: تاکنون در هیچ مسابقه ای شاهد همکاری تیم ها با هم نبودیم بلکه افراد تنها به فکر رقابت با یکدیگر بوده اند اما در این مسابقات شرکت کنندگان علاوه بر رقابت، رفاقت و همکاری خوبی باهم داشتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات حتی یک مورد اعتراض در نحوه برگزاری مسابقات نیز وجود نداشت، اظهار داشت: تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن موبایل در مسابقات ملی مهارت نوآوری های خاصی داشت

اپلیکیشن موبایل در مسابقات ملی مهارت نوآوری های خاصی داشت