مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-09اجتماعي

ضرورت راه اندازی خطوط بی آر تی در کرج


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت راه اندازی خطوط بی آر تی در این شهر تاکید کرد.

- ، مریم قهرمانی صارم صبح پنجشنبه در هفدهمین جلسه کمیسیون تلفیق ضمن بررسی بودجه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اظهارداشت: حداقل یک خط تندرو در سال آینده راه اندازی شود تا در کمترین زمان بیشترین فاصله و مکان را اتوبوس ها طی کنند تا در کاهش ترافیک و آلودگی هوا گام مؤثری برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته طرح جامع مطالعاتی حمل و نقل ترافیک انجام شده، افزود: در حال حاضر این خطوط آماده هستند و تنها مشکل عدم اتوبوس های بی آر تی تاکنون راه اندازی نشده است که پیشنهاد می شود با تهاتر این اتوبوس ها خریداری شوند.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج به باز مهندسی خطوط اشاره و تصریح کرد: باید مسیرهای اتوبوسرانی را به شکلی ساماندهی و باز مهندسی کنیم تا مردم کمترین مسافت را تا مقصد طی کنند.

قهرمانی یادآور شد: به دلیل نبود زیرساخت های حمل و نقل عمومی و خطوط ویژه در کرج مردم وقت زیادی را در اتوبوس های شهری سپری می کنند که ایجاد خطوط تندرو از مشکلات این حوزه کاهش می دهد.

وی با اشاره به افزایش استقبال مردم از استفاده حمل و نقل همگانی بیان کرد: مدیریت ترافیک در کرج اگر برنامه ریزی دقیق نداشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی خطوط بی آر تی در کرج

ضرورت راه اندازی خطوط بی آر تی در کرج