مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-09اقتصادي

کسی فیروزه را نمی خواهد!


فیروزه یکی از بزرگترین پروژه های شهری کرمانشاه حالا سالهاست در دل شهر به خواب عمیقی فرو رفته و علی رغم تلاش های صورت گرفته تاکنون هیچ کس طالب سرمایه گذاری در این پروژه نشده است.

- ایسنا/کرمانشاه "فیروزه" یکی از بزرگترین پروژه های شهری کرمانشاه حالا سالهاست در دل شهر به خواب عمیقی فرو رفته و علی رغم تلاش های صورت گرفته تاکنون هیچ کس طالب سرمایه گذاری در این پروژه نشده است.

این پروژه عظیم سال 1392 کلنگ زنی شد، اما با گذشت دو سال از شروع ساخت آن به دلیل بروز برخی اختلافات میان شهرداری و شریک بخش خصوصی آن، عملیات ساخت پروژه عملا متوقف شد.

حالا حدود شش سال از توقف ساخت این پروژه می گذرد و شهرداری کرمانشاه توان و اعتباری برای ساخت این پروژه ندارد و به ناچار این پروژه را برای واگذاری به بخش خصوصی به مزایده گذاشته است.

تاکنون سه مزایده برای فیروزه برگزار شده، اما هیچ کس طالب این پروژه عظیم نشده و همین امر موجب شده کم کم خواب فیروزه به کمایی عمیق تبدیل شود.

رسول حیدری مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به توقف شش ساله ساخت پروژه فیروزه، گفت: این مجتمع تجاری سال 92 کلنگ زنی شد، اما متاسفانه در سال 94 با وجود پیشرفت فیزیکی 21 درصدی به دلیل برخی مشکلات متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی فیروزه را نمی خواهد!

کسی فیروزه را نمی خواهد!