مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-09دانش

موفقیت دانشجویان ایرانی در لیگ ایده پردازی سازمان جهانی گردشگری


یک گروه از دانشجویان ایرانی با ایده ای برای حل معضلات روستای توریستی و صنایع دستی «قاسم آباد گیلان»، به مرحله نهایی لیگ ایده پردازی سازمان جهانی گردشگری در سال 2021 راه یافتند.

- یک گروه از دانشجویان ایرانی با ایده ای برای حل معضلات روستای توریستی و صنایع دستی قاسم آباد گیلان ، به مرحله نهایی لیگ ایده پردازی سازمان جهانی گردشگری در سال 2021 راه یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتاد و هشتمین نشست از ششمین دوره سلسله نشست های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران، به مناسبت روز دانشجو و به انگیزه معرفی ایده و اعضای گروه گردشگری دانشجویی Rt adventures دانشگاه گیلان که به مرحله نهایی لیگ ایده پردازی سازمان جهانی گردشگری سال 2021 با موضوع گردشگری روستایی راه یافته اند، به صورت مجازی برگزار شد.

صدرا عمویی ـ دبیر ششمین دوره سلسله نشست های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران ـ اظهار کرد: سازمان جهانی گردشگری سال 2020 را به نام گردشگری و توسعه روستایی تعیین کرد، نظر به این موضوع دو رویکرد اصلی شامل برگزاری مسابقه ایده پردازی با محوریت گردشگری روستایی (Rural Tourism) و دیگر اجرای طرح ابتکاری معرفی بهترین دهکده های گردشگری در جهان در این سازمان، در پیش گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دانشجویان ایرانی در لیگ ایده پردازی سازمان جهانی گردشگری

موفقیت دانشجویان ایرانی در لیگ ایده پردازی سازمان جهانی گردشگری