مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-09سياسي

شهردار زنجان نباید براساس لابی گری و باندبازی انتخاب شود


عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: انتخاب شهردار زنجان باید بر مبنای اجماع اعضای شورا بوده و لابی گری و باندبازی در آن دخالت نکند.

- انسیه ابوبصیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سؤال امروز بسیاری از مردم این است که چرا جلسات شورای اسلامی شهر زنجان غیرعلنی برگزار می شود، گفت: این در حالی است که معتقدیم همه این جلسات باید همانند سایر جلساتی که توسط سایر دستگاه ها برگزار می شود، علنی و با حضور رسانه ها برگزار شود.

برخی اعضای شورای شهر زنجان قانون را زیرپا می گذارند وی با بیان اینکه معتقدیم اگر حرف و عمل مان درست است، نباید جلسات را به صورت غیرعلنی برگزار کنیم، ادامه داد: شعار ما شفاف سازی است اما متاسفانه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان برای اینکه کار خود را قانونی جلوه دهند، خود قانون را زیر پا می گذارند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با یادآوری اینکه قانون به صراحت اعلام می کند که همه جلسات شورای اسلامی شهر باید به صورت علنی و شفاف برگزار شود، افزود: البته به جز موارد بسیار محدود که آن هم با صلاحدید اعضای شورا به صورت غیرعلنی برگزار می شود، نه اینکه شاهد برگزاری چندین جلسه غیرعلنی باشیم.

ابوبصیری با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات به صورت غیرعلنی، آن هم به مدت طولانی باعث می شود که ابهامات زیادی علیه اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان نباید براساس لابی گری و باندبازی انتخاب شود

شهردار زنجان نباید براساس لابی گری و باندبازی انتخاب شود