مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-09سياسي

حضور رییس قوه قضاییه در بیمارستان های دادگستری و عدل در روز پرستار


رییس قوه قضاییه در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان های دادگستری و عدل در تهران، از زحمات و خدمات شبانه روزی کادر درمان و پرستاری این دو بیمارستان و تلاش های مجاهدانه آن ها برای ارتقاء نظام سلامت کشور و درمان بیماران قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، رییس از جان مردم در برابر بیماری ها صیانت کرده اند، یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت را گرامی داشت.

رییس قوه قضاییه تلاش های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا را مجاهدت برای دفاع از سلامت مردم خواند.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ما نمی توانیم به معنی واقعی کلمه قدردان زحمات مدافعان سلامت باشیم و پاداش دهنده اصلی به این عزیزان، خداوند متعال است، عنوان کرد: تقدیر و تشکر لسانی از مدافعان سلامت کافی نیست و همه دستگاه ها به ویژه دستگاه قضا باید تلاش کنند تا کادر درمان بدون مشکل و دغدغه کار خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه پرستاران و کادر درمان پیوسته در معرض رحمت الهی هستند چرا که مشمول دعا ی خیر بیماران و بستگان آن ها هستند گفت: طبق آموزه های دینی دعای دیگران در حق انسان، مستجاب است و کادر درمان با توجه به خدماتی که به بیماران دردمند ارائه می دهد در طول سنوات خدمت خود همواره در معرض دعای خیر بیماران و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس قوه قضاییه در بیمارستان های دادگستری و عدل در روز پرستار

حضور رییس قوه قضاییه در بیمارستان های دادگستری و عدل در روز پرستار