مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-09اجتماعي

وضعیت «ناسالم» هوا در بیشتر مناطق تهران


با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، عدم وزش باد مؤثر طی امروز پنجشنبه (18 آذر 1400) سبب تجمع آلاینده ها و تداوم این شرایط تا اواخر وقت روز همراه با افزایش ترافیک شامگاهی منجر به افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم در بیشتر مناطق تهران می شود.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بنا بر پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران،در صبحگاه امروز پنجشنبه (18 آذر 1400) با توجه به حاکمیت پایداری و سکون جو و نیز انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته همزمان با آغاز تردد خودروها، در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ی ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

همچنین عدم وزش باد مؤثر در طی روز نیز سبب تجمع آلاینده ها خواهد شد و با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت پنجشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد که برقراری وضعیت ناسالم در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت.

با افزایش تندی باد تا صبح روز جمعه (19 آذر 1400) و نیز کاهش تردد خودروها در روز تعطیل از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

وزش باد مؤثر و رشد ناپایداری جوی در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد کرد که این شرایط جوی تا ساعات پایانی جمعه ادامه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت «ناسالم» هوا در بیشتر مناطق تهران

وضعیت «ناسالم» هوا در بیشتر مناطق تهران