مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-09اجتماعي

آلودگی شدید هوای اصفهان/ شهروندان از تردد غیرضرور بپرهیزند


کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز با میانگین 170 وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) را نشان می دهد.

- اظهار داشت: کیفیت هوا براساس اطلاعات ایستگاه های پایش آنلاین در خیابان احمدآباد با شاخص 169، استانداری 178، انقلاب با شاخص 174، باهنر با شاخص 172، پروین با شاخص 187، جِی با شاخص 200، بزرگراه خرازی، فرشادی و ورزشگاه میثاق با شاخص 167، رهنان با شاخص 158، فیض با شاخص 165 و کاوه با شاخص 161 ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) است.

وی اضافه کرد: امروز هوای شهر صنعتی سگزی با شاخص 106، شاهین شهر با شاخص 122 و مبارکه با شاخص 119 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه های دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان همچنان قطع است.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان به سبب استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان و کاهش محسوس دما و مه صبحگاهی غلظت آلاینده های جوی به ویژه در مناطق مرکزی و صنعتی از جمله کلانشهر اصفهان افزایش یافته است و این شرایط تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

با توجه به تشدید آلودگی هوای کلانشهر اصفهان به همه شهروندان به ویژه گروه های آسیب پذیر از جمله سالمندان، افراد دارای بیماری های زمینه ای، قلبی و ریوی و کودکان کمتر از پنج سال توصیه می شود از تردد غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی شدید هوای اصفهان/ شهروندان از تردد غیرضرور بپرهیزند

آلودگی شدید هوای اصفهان/ شهروندان از تردد غیرضرور بپرهیزند