مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-09اجتماعي

محل استقرار صنایع و معادن در استان سمنان به صورت دقیق بررسی شود


رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه استان سمنان دارای ذخایر ارزشمند محیط زیست به خصوص هیرکانیان است، گفت: منابع آب و محل استقرار صنایع و معادن باید به صورت دقیق بررسی شود.

- ، علی سلاجقه صبح پنجشنبه در بدو ورود خود به استان سمنان در آغاز سفر یک روزه به این استان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 9 کلان شهر کشور به لحاظ آلودگی هوا وضعیت مناسبی ندارند، ابراز کرد: بالای 80 درصد منابع آلاینده مربوط به وسایل متحرکه نظیر خودرو و فرسودگی آن است.

وی افزود: قانون هوای پاک خودش تکالیف همه دستگاه ها در بخش آلاینده ها و آلودگی هوا را مشخص کرده و سازمان محیط زیست به عنوان دستگاه حاکمیتی و نظارتی مداوم، وظیفه پایش و اطلاع رسانی را بر عهده دارد.

رییس سازمان محیط زیست کشور همچنین گفت: نشست های ویژه ای را بر این اساس با معاون اول رییس جمهور برگزار و موضوع آلودگی هوا مطرح شد و 11 دستگاه مسئولیت دارند در این حوزه لذا پیگیر هستیم تا مردانه این بحث حل و فصل شود.

سلاجقه افزود: حمل و نقل عمومی در کلان شهرها مورد تاکید بسیار در کلان شهرها قرار داده شده و سوخت یورو پنج در اختیار خودروها قرار گیرد و موضوع برقی کردن خودروها نیز در دست پیگیری است که خوشبختانه در تهران در حال برنامه ریزی قرار دارد امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده تا سال آینده این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل استقرار صنایع و معادن در استان سمنان به صورت دقیق بررسی شود

محل استقرار صنایع و معادن در استان سمنان به صورت دقیق بررسی شود