مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-09اجتماعي

وضعیت اصفهان حادتر از تهران است/ارتقا بنزین یورو 4 به یورو 5


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از تلاش برای بهبود وضعیت آلایندگی ها در 9 کلان شهر کشور خبر داد و گفت: یکی از مهمترین راهکارهای ما ارتقا سوخت یورو4 به یورو 5 است که در حال پیگیری جدی است.

- ایسنا/سمنان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از تلاش برای بهبود وضعیت آلایندگی ها در 9 کلان شهر کشور خبر داد و گفت: یکی از مهمترین راهکارهای ما ارتقا سوخت یورو4 به یورو 5 است که در حال پیگیری جدی است.

علی سلاجقه در سفر به استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 9 کلان شهر کشور از نظر آلودگی هوا و حجم آلاینده ها وضعیت مناسبی ندارند.

وی با بیان اینکه بیش از 80درصد آلاینده ها در ایران ناشی از منابع متحرک و از جمله وسائل نقلیه است افزود: فرسودگی وسائط نقلیه، نوع سوخت و.

دست به دست هم داده که وضعیت آلاینده ها در برخی نقاط کشور و از جمله در کلان شهرها در وضعیت نامناسبی باشد.

معاون رییس جمهور با اشاره به تکالیف دستگاه ها در این بخش ادامه داد: قانون تکالیف دستگاه ها را در این بخش به طور کامل مشخص کرده و وظیفه محیط زیست به عنوان یک دستگاه حاکمیتی نیز در این بخش، پایش مستمر و اطلاع رسانی دقیق به مردم است که در همین راستا سیاهه هر 9 کلان شهر کشور تهیه و اعلان و انتشار یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اصفهان حادتر از تهران است/ارتقا بنزین یورو 4 به یورو 5

وضعیت اصفهان حادتر از تهران است/ارتقا بنزین یورو 4 به یورو 5