مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-09سياسي

صدور مجوز تخصیص 400 میلیون لیتر مکعب آب خلیج فارس به استان فارس


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، از صدور مجوز تخصیص 400 میلیون لیتر مکعب آب دریای خلیج فارس به استان فارس خبر داد.

- ، ابراهیم عزیزی در نشست شورای راهبردی انتقال آب دریا به استان فارس با تشکر از زحمات انجام شده تاکنون برای تحقق یکی از مطالبات به حق مردم استان، گفت: با پیگیری مستمر و جلسات متعدد با وزیر نیرو و…، بالاخره مجوز تخصیص 400 میلیون لیتر مکعب آب دریا به استان فارس صادر شد.

او با مفید دانستن و نتیجه بخش بودن تشکیل شورای راهبردی خط انتقال آب در استان، افزود: صدور مجوز تخصیص 400 میلیون لیتر مکعب و تمدید 145 میلیون لیتر، نشان از این دارد که شورای راهبردی انتقال آب استان در ساختاری صحیح و عملیاتی قدم برداشته است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم الگو گیری از شورای راهبردی خط انتقال آب در عرصه های دیگر استان نیز افزود: در شورای نفت و گاز و پتروشیمی نیز موضوعات بر زمین مانده استان به خوبی پیگیری و توافقات بسیار خوبی در مرکز انجام شده است.

عزیزی با بیان اینکه با تکیه بر ساختار صرفاً دولتی نمی توان امور استان را پیش برد، بیان کرد: شورای راهبردی انتقال آب امروز در این عرصه پیشتاز است و در صددیم با الگو گیری از این شورا، یک شورا نیز با استفاده از ظرفیت های استان، برای احیای آی تی و ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تخصیص 400 میلیون لیتر مکعب آب خلیج فارس به استان فارس

صدور مجوز تخصیص 400 میلیون لیتر مکعب آب خلیج فارس به استان فارس