مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-09بين الملل

استعفای مشاور ارشد جانسون پس از افشای ویدئوی جشن کریسمس


پس از آنکه مشاور ارشد نخست وزیر انگلیس به دلیل افشای ویدئویی از برگزاری جشن کریسمس در دوران محدویت های شدید کرونایی استعفا کرد، جانسون از اینکه مشاور برجسته اش را از دست داده، - پس از آنکه مشاور ارشد نخست وزیر انگلیس به دلیل افشای ویدئویی از برگزاری جشن کریسمس در دوران محدویت های شدید کرونایی استعفا کرد، جانسون از اینکه مشاور برجسته اش را از دست داده، ابراز تاسف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکای نیوز، الگرا استراتون، مشاور بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس پس از انتشار ویدئویی که نشان می داد او در دسامبر گذشته در مورد جشن کریسمس در دفتر نخست وزیری (داونینگ استریت) در حالی که لندن در محدودیت های شدید کرونایی بود، شوخی می کرد، استعفا داد.

بوریس جانسون در یک کنفرانس مطبوعاتی در داونینگ استریت پس از دیدار وزیران برای بررسی اعمال محدودیت های جدید در واکنش به افزایش موارد و گسترش اومیکرون از مشاور برجسته اش که به دلیل افشای ویدیو از سمت خود کناره گیری کرد، تمجید و از استعفای او ابراز تاسف کرد.

جانسون گفت: خیلی متاسفم که او را از دست دادم.

من برای او بهترین ها را آرزو می کنم و ما اینجا در دولت دلتنگ او خواهیم شد.

او استراتون - که همچنین به عنوان سخنگوی او برای اجلاس آب و هوا COP26 کار می کرد - را یک همکار خوب نامید که به توافقی بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای مشاور ارشد جانسون پس از افشای ویدئوی جشن کریسمس

استعفای مشاور ارشد جانسون پس از افشای ویدئوی جشن کریسمس