مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-09سياسي

«نهبندان» اولین مقصد سفر شهرستانی استاندار خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی اولین سفر شهرستانی خود را از شهرستان نهبندان آغاز و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر، دیدار با مادر شهید «سالمی» و بازدید از سایت اقدام ملی مسکن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی اولین سفر شهرستانی خود را از شهرستان نهبندان آغاز کرد و در بدو ورود به نهبندان، مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان قرار گرفت.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر، دیدار با مادر بزرگوار شهید سالمی و همچنین بازدید از سایت اقدام ملی مسکن، 2 طرح اکسید منیزیم و کنسانتره آهن در شهرک صنعتی، مجتمع گلخانه ای فاز 1 و 2 و نیز دیدار با امام جمعه شهرستان از جمله برنامه های این سفر یک روزه است.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار با خانواده شهید سالمی در شهرستان نهبندان، اظهار داشت: اگر با وجود مشکلات ناشی از عداوت دشمنان، کشور همچنان پابرجاست و مردم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند، مطمئناً به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه خون شهدا از مؤلفه های اصلی حفظ انقلاب و نگهداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم و با دعای خیر مادران و پدران شهدای بزرگوار، کشور از مشکلات رهایی یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نهبندان» اولین مقصد سفر شهرستانی استاندار خراسان جنوبی

«نهبندان» اولین مقصد سفر شهرستانی استاندار خراسان جنوبی