مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-09بين الملل

معاون وزیر امور خارجه: به زودی شاهد رشد اقتصاد ملی خواهیم بود


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به دیدارهای رییس جمهوری در ماه های اخیر با سران کشورهای منطقه گفت: در این مدت دیدارهای بسیار خوب و اثرگذاری با مقامات عالی کشورهای همسایه اتفاق افتاده که ثمرات آن را در رشد اقتصاد ملی شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه صبح امروز در دیدار با استاندار گیلان در دفتر استاندار با بیان اینکه دریای خزر یکی از مواهب کشور است، اظهار کرد: موقعیت استراتژیک دریای خزر این پهنه آبی را تبدیل به یکی از مهم ترین مسیرهای ارتباطات بین المللی و اهرم های اقتصادی کرده است.

وی با یادآوری اهمیت کریدور شمال – جنوب، اتصال بندر کاسپین به خط ریلی رشت بیان کرد: مسیرهای ترانزیتی یکی از راه های ایجاد شغل و درآمدزایی است و اتصال خط ریلی به بنادر انزلی و کاسپین و فعال سازی اسکله های رو - رو، موجب تقویت ارتباطات تجاری کشورمان می شود و اهمیت زیادی دارد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با جمهوری آذربایجان گفت: رییس جمهوری طی ماه های اخیر، دیدارهای بسیار خوب و اثرگذاری با مقامات عالی کشورهای همسایه داشته اند که ثمرات آن را در رشد اقتصاد ملی شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر امور خارجه: به زودی شاهد رشد اقتصاد ملی خواهیم بود

معاون وزیر امور خارجه: به زودی شاهد رشد اقتصاد ملی خواهیم بود