مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-09سياسي

امام جمعه ارومیه: دانشجویان به تقویت روحیه دینی خود بیشتر اهمیت بدهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو با حضور سرپرست دانشگاه ارومیه، نماینده، ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه شهدای استان، - نماینده، ولی فقیه در ارومیه گفت: افزایش و تقویت روحیه دینی و اسلامی در میان قشر تحصیل کرده به ویژه دانشجویان امری است که باید مورد توجه باشد و همه به خصوص جوانان به این مساله اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو با حضور سرپرست دانشگاه ارومیه، نماینده، ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه شهدای استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و مسئولین استانی در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

علیجانپور، سرپرست دانشگاه ارومیه در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید بزگروار این روز، بیان کرد: فلسفه نامگذاری روز 16 آذر به عنوان روز دانشجو همان ترسیم و تداوم راه عدالت خواهی و استکبارستیزی این قشر آگاه جامعه است.

علیجانپور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص روحیه دانشجویی، اظهار نمود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در یکی از دیدار های خود با دانشجویان فرمودند که از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ارومیه: دانشجویان به تقویت روحیه دینی خود بیشتر اهمیت بدهند

امام جمعه ارومیه: دانشجویان به تقویت روحیه دینی خود بیشتر اهمیت بدهند