مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-09حوادث

12 مصدوم در تصادف مینی بوس با تریلر در جاده خاوران


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مصدومیت 12 تن در پی تصادف یک دستگاه مینی بوس مسافربری با یک تریلر حمل بار در جاده خاوران محله قیام دشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال ملکی درباره جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت 5:42 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در جاده خاوران محله قیام دشت به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه محدوده یاد شده خارج از حوزه استحفاظی سازمان شهرداری تهران است، ادامه داد: نیروها به محل اعزام شدند و آتش نشانی پاکدشت هم دقایقی بعد در محل حادثه اعزام شد.

در محل مشاهده شد که یک دستگاه مینی بوس مسافربری با چند نفر مسافر که مجموعا با فرد راننده 12 نفر (یک خانم و 11 آقا) در داخل مینی بوس، در محل حادثه حضور داشتند.

به گفته ملکی، این مینی بوس متعلق به شهرستان پاکدشت بوده که به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر حامل بار متوقف شده در کنار جاده، برخورد می کند.

وی افزود: این تریلر حمل بار در کنار بلواری در محل حادثه متوقف شده بود که مینی بوس به شدت با قسمت عقب تریلر برخورد می کند و علت حادثه توسط عوامل پلیس راهور تحت بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مصدوم در تصادف مینی بوس با تریلر در جاده خاوران

12 مصدوم در تصادف مینی بوس با تریلر در جاده خاوران