مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-09دانش

آغاز پذیرش دانشجو نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی نیمسال دوم تحصیلی در این مرکز خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی نیمسال دوم تحصیلی در این مرکز خبر داد.

علی منصفی راد گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در بهمن ماه سالجاری، در 15 کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان آغاز شده است.

وی ادامه داد: این مرکز در مقطع کاردانی در 8 رشته تربیت مربی پیش دبستانی، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه، معماری شهری، حسابداری، مدیریت کسب و کار، تکنولوژی آموزشی، گردشگری و حقوق دانشجو می پذیرد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه مندان می توانند در 7 رشته حسابداری مالی، مدیریت تجاری سازی، تربیت مربی پیش دبستانی، فناوری اطلاعات، معماری گرایش طراحی و نوسازی بافت های فرسوده، حقوق گرایش ثبت اسناد و املاک و مدیریت امور فرهنگی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منصفی راد ادامه داد: دانشجویان و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش دانشجو نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

آغاز پذیرش دانشجو نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان