مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-09سياسي

عضو خبرگان: اگر سفر به ترکیه و آنتالیا برای عیاشی تعطیل شود دلار بالا نمی رود


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: معتقدم اگر سفر به ترکیه و آنتالیا برای عیاشی تعطیل شود دلار این گونه افزایش نمی یابد.

- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: معتقدم اگر سفر به ترکیه و آنتالیا برای عیاشی تعطیل شود دلار این گونه افزایش نمی یابد.

آیت الله معلمی گفت: فعل برگزاری همایش ها و اجلاسیه های نماز خوب است اما این جمع شدن ها باید به همگانی و ملی شدن نماز ختم شود باید موردتوجه همگان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، آیت الله علی معلمی امروز در اولین اجلاسیه سراسری نماز که در راستای معرفی ایده های موفق و تجلیل از خادمین و مسئولین پرتلاش در ترویج این فریضه الهی گام می نهند به میزبانی سپاه کربلا مازندران، بابیان اینکه سخن در مورد نماز بسیار فراوان و شیرین است، اظهار کرد: قصص و داستان های قرآنی با محوریت اهمیت اقامه نماز در مدارس و دانشگاه ها برای دانش آموزان و دانشجویان بیان شود.

وی ضمن قدردانی از سپاه کربلا برای برگزاری این اجلاسیه با موضوع نماز، افزود: فعل برگزاری همایش ها و اجلاسیه های نماز خوب است اما این جمع شدن ها باید به همگانی و ملی شدن نماز ختم شود باید موردتوجه همگان باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه نماز اولین فریضه اسلامی و اولین نشانه نزول وحی بر پیامبر (ص) است، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو خبرگان: اگر سفر به ترکیه و آنتالیا برای عیاشی تعطیل شود دلار بالا نمی رود

عضو خبرگان: اگر سفر به ترکیه و آنتالیا برای عیاشی تعطیل شود دلار بالا نمی رود