مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-09سياسي

تخصیص 400 میلیون لیتر مکعب آب دریا به فارس


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، از صدور مجوز تخصیص 400 میلیون لیتر مکعب آب دریای خلیج فارس به استان فارس خبر داد.

- ابراهیم عزیزی پنج شنبه 18 آذر در نشست شورای راهبردی انتقال آب دریا به استان فارس با تشکر از زحمات انجام شده تاکنون برای تحقق یکی از مطالبات به حق مردم استان، گفت: با پیگیری مستمر و جلسات متعدد با وزیر نیرو و.

، بالاخره مجوز تخصیص 400میلیون لیتر مکعب آب دریا به استان فارس صادر شد.

او با مفید دانستن و نتیجه بخش بودن تشکیل شورای راهبردی خط انتقال آب در استان، افزود: صدور مجوز تخصیص 400میلیون لیتر مکعب و تمدید 145میلیون لیتر،نشان از این دارد که شورای راهبردی انتقال آب استان در ساختاری صحیح و عملیاتی قدم برداشته است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم الگو گیری از شورای راهبردی خط انتقال آب در عرصه های دیگر استان نیز افزود: در شورای نفت و گاز و پتروشیمی نیز موضوعات بر زمین مانده استان به خوبی پیگیری و توافقات بسیار خوبی در مرکز انجام شده است.

عزیزی با بیان اینکه با تکیه بر ساختار صرفا دولتی نمی توان امور استان را پیش برد، بیان کرد: شورای راهبردی انتقال آب امروز در این عرصه پیشتاز است و در صددیم با الگو گیری از این شورا، یک شورا نیز با استفاده از ظرفیت های استان، برای احیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 400 میلیون لیتر مکعب آب دریا به فارس

تخصیص 400 میلیون لیتر مکعب آب دریا به فارس