مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-09سياسي

پرداخت «وام» به زنان سرپرست خانوار با آسان ترین شرایط ضمانت


مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اشاره به پرداخت 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان از ابتدای تاسیس این صندوق گفت: مددجویان کمیته امداد خوش حساب ترین مشتریان شبکه بانکی هستند.

- پرداخت وام به زنان سرپرست خانوار با آسان ترین شرایط ضمانت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اشاره به پرداخت 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان از ابتدای تاسیس این صندوق گفت: مددجویان کمیته امداد خوش حساب ترین مشتریان شبکه بانکی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عاشوری در دیدار با آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اشاره به تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال 95 افزود: در حال حاضر این صندوق در همه مراکز استان ها دارای یک شعبه است و در ادارات این نهاد نیز باجه فعال دارد تا مددجویان بتوانند با سهولت، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اضافه کرد: تلاش می کنیم با عمل به فرهنگ اسلامی و دینی قرض الحسنه، از مددجویان و نیازمندان گره گشایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای وام های زیر 10 میلیون تومان سود و کارمزدی دریافت نمی شود و برای مبالغ بالاتر نیز تنها سه درصد کارمزد، یک بار در طول دوره بازپرداخت اقساط، دریافت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت «وام» به زنان سرپرست خانوار با آسان ترین شرایط ضمانت

پرداخت «وام» به زنان سرپرست خانوار با آسان ترین شرایط ضمانت