مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-09سياسي

پذیرش کودکان بی سرپرست چه شرایطی دارد؟


بسیاری از خانواده ها با توجه به شرایط زندگی خود، به طور حتم حداقل یک بار به این موضوع فکر کرده اند که مسئولیت سرپرستی کودکی را به عهده بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، این موضوع می تواند دلایل مخلتفی نظیر عدم امکان بارداری یا نیت های خیرخواهانه داشته باشد اما بسیاری از این افراد از شرایط آن مطلع نیستند.

در این گفت وگو سعی کردیم پاسخی به این پرسش بدهیم.

معصومه فلاح کارشناس امور کودکان بهزیستی خراسان شمالی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به روند اداری فرزند خواندگی بیان کرد: در اولین وهله، متقاضیان باید به سایت فرزند خواندگی بهزیستی مراجعه کنند و اطلاعات درخواست شده را ثبت کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت اطلاعات در سایت فرزند خواندگی، کارشناسان هر شهرستان با بررسی مدارک مورد نیاز با خانواده های متقاضی تماس می گیرند و مصاحبه می کنند؛ پس از طی این مرحله با انجام هماهنگی های لازم از منزل متقاضیان بازدید می شود.

فلاح بابیان اینکه بازدید از محل زندگی خانواده متقاضی بعد از اعلام رضایت کارشناس صورت می گیرد، افزود: پس از مرحله بازدید از منزل، پرونده مربوطه به دادگستری ارجاع داده می شود و قاضی دستور انجام چند آزمایش را صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش کودکان بی سرپرست چه شرایطی دارد؟

پذیرش کودکان بی سرپرست چه شرایطی دارد؟