مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-09پزشكي

973 پرستار دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به کرونا مبتلا شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 973 پرستار در شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه واقع در سبزوار، جوین، داورزن، - جغتای، خوشاب و ششتمد مبتلا به کرونا شدند.

علیرضا مسلم شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار، عنوان کرد: از 1172 نیروی گروه پرستاری 86 درصد آن ها پرستار هستند که از این تعداد 83 درصد آن ها طی این مدت به کرونا مبتلا شده اند.

وی تصریح کرد: وضعیت کنونی شهرستان سبزوار هم اینک به لحاظ رنگ در وضعیت آبی است، اما در صورت کم توجهی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی این شرایط ناپایدار خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: در 22 ماه گذشته شیوع کرونا، سبزوار بیشتر ایام به لحاظ وضعیت کرونایی در ردیف سه و چهار شهرستان نخست استان قرار داشت.

مسلم اظهار کرد: اما در رنگ بندی هفته گذشته در رتبه سیزدهم قرار گرفت که بیانگر شرایط مناسب است که بخش عمده آن در کنار تلاش و مجاهدت پرستاران و کادر درمان حاصل همراهی مردم، فرماندار، ائمه جمعه، اصناف، بسیج، حوزه علمیه، نیروهای نظامی، انتظامی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: در برخی روزها دو برابر ظرفیت بیمارستان واسعی، بیماران کرونایی پذیرش شدند چنانکه در پیک پنجم طی یک هفته 420 بیمار یعنی 2 برابر بیشتر از ظرفیت بیمارستان بستری شده بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

973 پرستار دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به کرونا مبتلا شدند

973 پرستار دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به کرونا مبتلا شدند