مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-09سياسي

انتقاد نماینده بجنورد از قفل پروژه ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه


نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی از جلوگیری از ادامه پروژه ارتقای بیمارستان پورسینای شهر آشخانه انتقاد کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی از جلوگیری از ادامه پروژه ارتقای بیمارستان پورسینای شهر آشخانه انتقاد کرد.

محمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پروژه ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه از 32 به 64 تخت دارای ردیف اعتباری بوده و اعتبار آن در حال جذب است اما طی چند ماه گذشته توسط حوزه معاونت عمرانی استانداری متوقف شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ پروژه ای نباید در دولت آیت الله رییسی متوقف بماند، تصریح کرد: حوزه عمرانی استانداری بهتر است به جای دستور توقف پروژه، مشکل را حل کند.

وی تاکید کرد: اگر مشکلی متوجه پیمانکار یا موضوعات این چنینی است باید به دنبال رفع کردن آن بود نه اینکه پروژه را به تعطیلی کشاند، اکنون چه کسی باید پاسخگوی افزایش قیمت ها و هزینه های اجرای این پروژه به علت متوقف کردن آن باشد؟ وحیدی بیان کرد: عدم اجرای این پروژه سبب ایجاد خسارت به مردم شده و متولیان باید به جای متوقف کردن پروژه ارتقای این بیمارستان به دنبال اتمام هرچه سریعتر آن باشند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بارها جلسات و پیگیری های حضوری از استان و تهران نیز انجام شد و امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده بجنورد از قفل پروژه ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه

انتقاد نماینده بجنورد از قفل پروژه ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه