مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-09ورزشي

رقبای نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول بسکتبال مشخص شدند


رییس هیات بسکتبال کرمانشاه به حضور دو تیم از کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال اشاره کرد و گفت: با انجام قرعه کشی رقابت های لیگ، رقبای نمایندگان کرمانشاه در این رقابتها مشخص شدند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بسکتبال کرمانشاه به حضور دو تیم از کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال اشاره کرد و گفت: با انجام قرعه کشی رقابت های لیگ، رقبای نمایندگان کرمانشاه در این رقابتها مشخص شدند.

کرم احمدیان در گفت و گو با ایسنا، از قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور خبرداد و اظهارکرد: در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول که با استقبال بسیار خوب تیم ها مواجه شده، حدود 51 تیم از سراسر کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه از کرمانشاه دو تیم در رقابت های امسال لیگ دسته اول حضور خواهند داشت، افزود: تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها همانند سالهای گذشته به دو گروه شمال و جنوب تقسیم شده اند که در گروه شمال 33 تیم از جمله نمایندگان کرمانشاه حضور دارند.

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه اضافه کرد: تیم های حاضر در این گروه به هفت گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی تقسیم شده اند که تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه اول و تیم مقاومت بسیج کرمانشاه نیز در گروه سوم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقبای نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول بسکتبال مشخص شدند

رقبای نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول بسکتبال مشخص شدند