مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-09دانش

عضو هیأت علمی دانشگاه کوثر بجنورد، نخبه پژوهشگر سال 1400


عضو هیأت علمی دانشگاه کوثر خراسان شمالی به عنوان نخبه پژوهشگر سال 1400 در کشور معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمران توحیدی عضو هیأت علمی گروه ریاضی دانشگاه تک جنسیتی استان در لیست نخبگان پژوهشگر برتر سال 1400 قرار گرفت.

بنابر این گزارش یکی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به پژوهشگران جوان و دانش آموختگان برتری که سهمیه بنیاد را کسب کرده باشند، جایزه ملی دکتر کاظمی آشتیانی است که دکتر عمران توحیدی مفتخر به کسب این جایزه شد.

گفتنی است، آبان ماه بود که بر اساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده های اسکوپوس انجام شد، فهرست 100 هزار دانشمند پر استناد در تمامی رشته ها و نیز دانشمندان دو درصد برتر حوزه های علمی شناسایی و معرفی شد.

این پژوهش که بر اساس داده های پایگاه استنادی اسکوپوس انجام گرفت، دانشمندان را در پنج حوزه موضوعی اصلی، 22 حوزه موضوعی فرعی و 176 رشته بر اساس شاخص های استنادی استاندارد طبقه بندی کرد.

همچنین شرط ورود پژوهشگران به فرآیند رتبه بندی انتشار حداقل پنج مقاله بود که در مجموع تقریباً هشت میلیون دانشمند مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند که در لیست نهایی علاوه بر یک صد هزار نفر برتر، دو درصد برتر هر حوزه موضوعی نیز به فهرست نهایی اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت علمی دانشگاه کوثر بجنورد، نخبه پژوهشگر سال 1400

عضو هیأت علمی دانشگاه کوثر بجنورد، نخبه پژوهشگر سال 1400