مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-09اجتماعي

اسکان زلزله زدگان کوهرنگ سریعا پیگیری شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بحث اسکان زلزله زدگانی که منازل آن ها در زلزله تخریب شده، بسیار ضروری است، گفت: سپس در کوتاه ترین زمان ممکن بحث ساخت و ساز منازل پیگیری شود.

- غلامعلی حیدری 18 آذرماه در بازدید از روستای زلزله زده صفاآباد در دهستان دوآب بخش بازفت شهرستان کوهرنگ با تاکید بر اینکه بازسازی مناطق زلزله زده باید به سرعت انجام شود، اظهار کرد: تامین مصالح یکی از مهم ترین موضوعات در بحث بازسازی مناطق زلزله زده است، باتوجه به فرا رسیدن بارش ها باید این مسئله با جدیت دنبال شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: منازل در مناطق زلزله زده باید به صورت مستحکم و با تاب آوری بالا در برابر حوادث احداث شود.

وی با اشاره به اینکه بحث اسکان زلزله زدگانی که منازل آن ها در زلزله تخریب شده، بسیار ضروری است، گفت: سپس در کوتاه ترین زمان ممکن بحث ساخت و ساز پیگیری شود.

عباسی با بیان اینکه برای تامین مصالح موردنیاز ساخت و ساز در مناطق زلزله زده محدودیتی وجود ندارد، تصریح کرد: بحث پرداخت تسهیلات بلاعوض و سایر تسهیلات بازسازی سریعا پیگیری شود.

ستاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص آسیب وارده به مدرسه روستای صفاآباد بر اثر زلزله، خاطرنشان کرد: ایمن سازی مدرسه سریعا توسط مسئولان آموزش و پرورش پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان زلزله زدگان کوهرنگ سریعا پیگیری شود

اسکان زلزله زدگان کوهرنگ سریعا پیگیری شود