مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-09اقتصادي

شرایط تردد گردشگران و تجار در مرز ماهیرود تسهیل شود


استاندار خراسان جنوبی بر تسهیل شرایط تردد گردشگران و تجار در مرز ماهیرود استان تاکید کرد و گفت: این اقدام با ارائه خدمات گسترده تر و ایجاد زمینه های لازم برای صدور ویزا در مرز مقدور و میسر است.

- جواد قناعت در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات افغانستان، مرز را فرصتی مناسب برای توسعه خراسان جنوبی دانست و افزود: وجود چهار بازارچه مرزی در چهار شهرستان استان، ظرفیت بسیار بالقوه ای است که باید به خوبی از آن بهره برداری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با فضای کار، کوشش و تلاشی که بر کشور حاکم است و عزمی که برای خروج از وضعیت رکود اقتصادی و مشکلات معیشتی وجود دارد، باید از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده کنیم.

قناعت با اشاره به فعالیت های مرز ماهیرود، خاطرنشان کرد: با وجود همه اقدامات صورت گرفته، هنوز نتوانسته ایم از تمام توانمندی ها و ظرفیت های مرز ماهیرود استفاده کنیم.

وی در خصوص علت این ناتوانی در بهره برداری از ظرفیت های ماهیرود، گفت: بخشی به ما برمی گردد که این فرصت را آن طور که باید، ندیده ایم و بخشی هم به تحولات آن سوی مرز مربوط می شود.

قناعت با تاکید بر این که الان وقت آن رسیده که از این ظرفیت حداکثر استفاده را ببریم، گفت: در اولین فرصت، جلسه دو جانبه ای با والی فراه در مرز ماهیرود خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تردد گردشگران و تجار در مرز ماهیرود تسهیل شود

شرایط تردد گردشگران و تجار در مرز ماهیرود تسهیل شود