مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-09سياسي

نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان به خراسان جنوبی سفر می کند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از سفر نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان به استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از سفر نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان به استان خبر داد.

حسین موهبتی در پنجمین جلسه بررسی مسائل و موضوعات مربوط به مرز ماهیرود و بازارچه های مرزی استان در سال جاری اظهار کرد: دکتر کاظمی قمی به همراه هیئتی متشکل از نمایندگان وزارتخانه های کشور، امور خارجه، اقتصادی و دارایی، صمت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به استان سفر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی ادامه داد: این سفر در ادامه بازدید این گروه تخصصی از مرزهای شرقی ایران با افغانستان و با هدف بررسی شرایط کلیه بازارچه های مرزی استان صورت می گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: بررسی راهکارهای توسعه مبادلات تجاری از مرزهای استان از مهمترین دستورکارهایی است که در جریان حضور این هیئت دنبال خواهیم کرد و با حضور این هیئت جلسه شورای مبادلات مرزی استان در مرز ماهیرود برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان به خراسان جنوبی سفر می کند

نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان به خراسان جنوبی سفر می کند