مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-09اقتصادي

هزینه بالای طراحی نقشه صنعتی برای سرمایه گذاران در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هزینه طراحی نقشه در شهرک های صنعتی استان با توجه به تعرفه های سازمان نظام مهندسی استان 5 برابر بیشتر از دیگر استان ها است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هزینه طراحی نقشه در شهرک های صنعتی استان با توجه به تعرفه های سازمان نظام مهندسی استان 5 برابر بیشتر از دیگر استان ها است.

ناصر فغفوری شامگاه دیروز (17 آذرماه) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان با بیان اینکه بر اساس هماهنگی های انجام شده، جلسات این ستاد هر هفته برگزار شود، اظهار کرد: همه مواردی که در این ستاد مطرح می شود، در مرکز فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی بررسی می شود.

وی با تاکید بر اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: تحقق برنامه های پیش بینی شده، کمک به جذب سرمایه گذار خارجی، استفاده از پتانسیل طرح های توسعه و جذب سرمایه گذار با رعایت مسائل زیست محیطی و عدالت اجتماعی از مزایای این کارگروه است که می تواند منجر به توسعه صنعتی و معدنی در استان شود.

این مسئول از راه اندازی سامانه تسهیل در استان خبر داد و گفت: از اردیبهشت ماه، تقاضاهای مربوطه به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این سامانه ثبت و به دستگاه مربوطه ارجاع می شود و دستگاه ها 7 تا 10 روز فرصت بررسی و حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه بالای طراحی نقشه صنعتی برای سرمایه گذاران در زنجان

هزینه بالای طراحی نقشه صنعتی برای سرمایه گذاران در زنجان