مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-09سياسي

انرژی پاشنه آشیل کشور در سال های آتی/نیازمند خبرهای امیدبخش هستیم


نماینده مردم نهبندان و سربیشه گفت: انرژی پاشنه آشیل کشور در سال های آتی خواهد بود و برای پیشگیری از مشکلات احتمالی باید برنامه ریزی جدی در این حوزه داشته باشیم.

- ، مصطفی نخعی شب گذشته در نشست خبری اظهار کرد: مجلس یازدهم در سخت ترین شرایط از نظر اقتصادی و سیاسی آغاز به کار کرد چرا که هم از نظر اقتصادی جامعه در تنگنا بود و هم حوادث تلخ آبان 98 را سپری کرده بودیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از این مجلس به عنوان مجلس امید و انتظار یاد کردند، بیان کرد: در مجلس فعلی نیز اکثریت همکاران من دغدغه رفع مشکلات کشور و مردم را دارند.

نخعی گفت: متأسفانه ریشه بسیاری از مشکلات در قانون گذاری هایی است که کارشناسی دقیق نشده و یا با واقعیت مغایر و در برخی از موارد متضاد با هم است.

وی ادامه داد: آنقدر قانون و تبصره در کشور داریم که اگر کسی بخواهد کاری انجام دهد بالاخره برای آن یک تبصره پیدا می کند و اگر نخواهد کاری دهد هم برای عمل نکردن به آن یک ماده قانونی می یابد و رانت ها از همین جا شکل می گیرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه با تأکید بر اینکه موضوع انرژی پاشنه آشیل کشور در سال های آینده است، گفت: ساز و کار قیمت گذاری انرژی مشکلاتی دارد و حتماً باید در بحث انرژی در کشور برنامه ریزی های جدی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی پاشنه آشیل کشور در سال های آتی/نیازمند خبرهای امیدبخش هستیم

انرژی پاشنه آشیل کشور در سال های آتی/نیازمند خبرهای امیدبخش هستیم