مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-09سياسي

برگزاری ویژه برنامه های «از مسأله شناسی تا معرفت شناسی» در گیلان


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: برنامه های هفته پژوهش این نهاد با عنوان «از مسأله شناسی تا معرفت شناسی» برگزار می شود.

- با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش، اظهار کرد: ویژه برنامه های از مسأله شناسی تا معرفت شناسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ها به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، افزود: بهره گیری از تمام فرصت ها در مرکز استان و مراکز فرهنگی هنری و همچنین همراه سازی دستگاه های فعال این حوزه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اهداف این برنامه، گفت: تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مطالعه و جستجوگری در میان مخاطبان و تشویق و حمایت از پژوهش گران از مهم ترین اهداف این برنامه ها است.

وی اظهار کرد: فعالیت های پژوهش محور از اولویت های کانون پرورش فکری است و هفته پژوهش فرصتی برای مرور فعالیت های پیشین و ترسیم چشم انداز برنامه های مجموعه در این حوزه محسوب می شود.

میر عظیمی برگزاری نشست های آموزشی با حضور پژوهش گران و صاحب نظران این عرصه و همراه سازی کودکان، نوجوانان و خانواده ها را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه های «از مسأله شناسی تا معرفت شناسی» در گیلان

برگزاری ویژه برنامه های «از مسأله شناسی تا معرفت شناسی» در گیلان