مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-09اجتماعي

جزییات استخدام متعهدین خدمت آموزش و پرورش


همزمان با معرفی پذیرفته شدگان به هسته گزینش جهت اخذ تاییدیه انفرادی باید جهت سپردن تعهد خدمت محضری نسبت به اخذ گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل اقدام لازم انجام گیرد.

- سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جزییات استخدام متعهدین خدمت وزارت آموزش و پرورش در سال 1400 را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید عسکری در بخشنامه ای که به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی ارسال کرده، بر ضرورت اخذ تعهد محضری، تشکیل پرونده استخدامی و صدور حکم استخدامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های موردنیاز آموزش و پرورش در آزمون سراسری سال 1400 که در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ثبت نام اولیه انجام داده اند تاکید کرد.

در این بخشنامه آمده است که اطلاعات و تخصیص کدپرسنلی برای افراد مذکور به صورت یکجا در سامانه estekhdam.

Hrm.

medu.

ir وارد شده است.

به استناد مجوز مورخ 5 مرداد 1400 سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد ماده 1 و 6 قانون متعهدین خدمت مصوب8 خرداد 1369 مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل 29 خرداد 1395، اطلاعات پذیرفته شدگان نهایی رشته های موردنیاز آموزش و پرورش در آزمون سراسری سال 1400 که در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ثبت نام اولیه کرده اند با تخصیص کد پرسنلی به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استخدام متعهدین خدمت آموزش و پرورش

جزییات استخدام متعهدین خدمت آموزش و پرورش