مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-09ورزشي

سایپا - ذوب آهن تنه به تنه، برای قهرمانی نیم فصل


هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان کشور امروز در حالی پیگیری می شود که تیم های مدعی سایپا و ذوب آهن برای گرفتن عنوان قهرمانی نیم فصل باید در جدالی سخت یکی پیروزی میدان شود.

- هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان کشور جام سردار دل ها سپهبد قاسم سلیمانی امروز (پنجشنبه 18 آذرماه) از ساعت 16با انجام پنج دیدار در شهرهای تهران، یزد، شیراز، کاشان و ورامین پیگیری می شود.

در حساس ترین دیدار هفته پایانی دور رفت در خانه والیبال تهران دو تیم مدعی قهرمانی یعنی سایپا تهران و ذوب آهن اصفهان با هشت برد و 23 امتیاز و بر اساس ست برده در جایگاه های اول و دوم جدول قرار دارند، رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

پیروز این میدان نفس گیر و سخت علاوه بر ثبت نهمین پیروزی متوالی خود قهرمان نیم فصل نیز خواهد شد، شاگردان صادقی در هفته هشتم توانستند به راحتی در خانه تیم ستارگان فارس را شکست دهند و سایپا نیز در جدال خودرو سازان موتور پیکان را خاموش کرد.

در یزد تیم پیکان که از هشت بازی خود پنج پیروزی به دست آورده و در رده چهارم قرار دارد، میهمان تیم جوانان زرتشتی یزد می رود، رقابتی که جایگاه پیکانی ها را در جدول در صورت پیروزی تغییر نخواهد داد.

شاگردان خجسته در تیم باریج اسانس در خانه میزبان مس رفسنجان خواهند بود، باریج اسانس کاشان در جایگاه سوم جدول قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایپا - ذوب آهن تنه به تنه، برای قهرمانی نیم فصل

سایپا - ذوب آهن تنه به تنه، برای قهرمانی نیم فصل