مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-09اقتصادي

طرح طاها در بازار همدان اجرا می شود


مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: در راستای حفظ سلامت و ایمنی مصرف کنندگان و به منظور کنترل کیفیت کالاهای عرضه شده با علامت استاندارد در سطح بازار استان، - طرح طاها(نظارت بر محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری عرضه شده در بازار) از مراکز عرضه و فروش در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان، محمد مددی بیان کرد: در این طرح بازرسان اداره کل استاندارد با مراجعه به واحدهای صنفی و مراکز فروش، ضمن ارائه آموزش در خصوص نحوه اصالت سنجی محصولات مشمول مقررات اجباری، کالاهای غیر استاندارد را شناسایی و از چرخه عرضه در بازار خارج می کنند.

وی با اشاره به اینکه تا پانزدهم آذرماه سالجاری حدود 6000 بازرسی از سطح بازار استان همدان انجام شده است، تصریح کرد: این بازرسی ها از انواع واحدهای صنفی در سراسر انجام شده است.

مددی در ادامه اظهار کرد: خط قرمز اداره کل استاندارد استان همدان عدم حضورکالاهای مشمول استاندارد اجباری کم کیفیت و بی کیفیت در بازار استان است و در این خصوص با هیچ کسی مماشات نخواهیم داشت.

مدیر کل استاندارد استان همدان همچنین مطرح کرد: سامانه پیامکی استعلام اصالت پروانه کاربرد نشان استاندارد 10001517 در خدمت همشهریان است و از مردم تقاضا می کنیم در راستای اصالت سنجی کالاهای دارای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح طاها در بازار همدان اجرا می شود

طرح طاها در بازار همدان اجرا می شود