مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-09سياسي

یادواره شهدای غواص عملیات کربلای 4 در همدان برگزار می شود


به همت جمعی از رزمندگان همدانی عملیات کربلای چهار، مراسم یادواره شهدای غواص استان در این عملیات برگزار می شود.

  - ایسنا/همدان به همت جمعی از رزمندگان همدانی عملیات کربلای چهار، مراسم یادواره شهدای غواص استان در این عملیات برگزار می شود.

  یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان در رابطه با برگزاری این یادواره، گفت: این مراسم در سال های گذشته نیز برگزار می شد که متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری این مراسم به صورت حضوری فراهم نبود و به صورت مجازی برگزار شد.

کریم مطهری افزود: یادواره شهدای غواص استان در عملیات کربلای 4، روز پنجشنبه دوم دی ماه بعد از نماز مغرب و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این عملیات 192 تن از رزمندگان استان همدان به شهادت رسیدند، افزود: با توجه به علاقمندی مردم به ویژه جوانان نسبت به حوزه دفاع مقدس، این مراسم با روایت گری و خاطره گویی تعدادی از همرزمان شهدای این عملیات برگزار خواهد شد.

یادآور می شود عملیات کربلای4، شب چهارم دی سال 65 انجام شد که لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان جزء یگان هایی بود که نقش ارزنده ای در این عملیات ایفا کرد و گردان غواص جعفر طیار جز گردان های خط شکن در این عملیات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای غواص عملیات کربلای 4 در همدان برگزار می شود

یادواره شهدای غواص عملیات کربلای 4 در همدان برگزار می شود