مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-09اقتصادي

اجرای طرح توانمندسازی بهره برداران بخش کشاورزی سواحل مکران


مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: به منظور ارتقای دانش، توسعه مشاغل اقتصادی و زودبازده و شبکه سازی از تولید تا مصرف اولین دوره از سلسله دوره های پیش بینی شده در سال زراعی جاری تحت عنوان دوره آموزشی پرورش دام .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: به منظور ارتقای دانش، توسعه مشاغل اقتصادی و زودبازده و شبکه سازی از تولید تا مصرف اولین دوره از سلسله دوره های پیش بینی شده در سال زراعی جاری تحت عنوان دوره آموزشی پرورش دام سبک با هدف توانمندسازی دامداران حوزه مکران با مربیگری کارآفرین برتر حوزه دام سبک در شهرستان های چابهار، نیکشهر، قصرقند و راسک طی 4 روز کاری و با حضور 120نفر از دامداران ، کارشناسان و روسای مراکز جهاد کشاورزی برگزار شد.

بهزاد شهرکی در گفت وگو با ایسنا افزود: در این دوره مباحث مربوط به بیماری های شایع دام و روشهای درمان ، اصول تغذیه مناسب در دوره های حساس با هدف کاهش تلفات دام و افزایش وزن اقتصادی دام ، استفاده از نژادهای مناسب و اقتصادی مطرح که مورد استقبال فراگیران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اساسی سازمان جهادکشاورزی استان توسعه کشاورزی منطقه مکران می باشد که لازمه این کار ارتقای دانش علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی بهره برداران بخش کشاورزی سواحل مکران

اجرای طرح توانمندسازی بهره برداران بخش کشاورزی سواحل مکران