مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-09پزشكي

ماسک پرسنل بخش مراقبت ویژه کرونا، چقدر مانع آلودگی می شود؟


در یک مطالعه بررسی لایه داخلی ماسک N95 پرسنل درمانی بخش مراقبت های ویژه مخصوص بیماران مبتلا به کووید-19 نشان داد که لایه داخلی ماسک ها، از نظر آلودگی به ویروس کرونا، - در یک مطالعه بررسی لایه داخلی ماسک N95 پرسنل درمانی بخش مراقبت های ویژه مخصوص بیماران مبتلا به کووید-19 نشان داد که لایه داخلی ماسک ها، از نظر آلودگی به ویروس کرونا، منفی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرسنل بهداشت و درمان در خط اول تماس با بیماران کووید-19 هستند، به همین دلیل حمایت های مناسب و پیشگیرانه از پرسنل درمانی در حفظ سلامت عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به انتقال هوابرد ویروس سارس-کوو-2، استفاده از ماسک به عنوان یک راهکار، جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری توصیه می شود.

ولی تاثیرگذاری ماسک های حفاظتی مستلزم کاربرد صحیح آن است.

به همین دلیل ماسک حفاظتی، باید به طور کامل روی دهان و بینی قرار گرفته و هیچ گونه درز نشتی هوا از اطراف صورت نداشته باشد.

باتوجه به این که، پوشیدن صحیح ماسک حفاظتی و نشت از حاشیه های ماسک به داخل، نقش مهمی در کارایی ماسک دارد؛ پژوهشگران میزان آلودگی سطح داخلی ماسک N95 استفاده شده توسط پرسنل درمانی به سارس-کوو- 2 را بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک پرسنل بخش مراقبت ویژه کرونا، چقدر مانع آلودگی می شود؟

ماسک پرسنل بخش مراقبت ویژه کرونا، چقدر مانع آلودگی می شود؟