مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 01:502021-12-08ورزشي

خطر بیخ گوش ورزشکاران سهل انگار/ در دسترس نباشید 2 سال محروم می شوید!


قصور در دسترس بودن ورزشکار معادل دو سال محرومیت در پی خواهد داشت و هر ورزشکار ملزم است تا هر زمان برای دادن نمونه دوپینگ آمادگی داشته باشد.

- خطر بیخ گوش ورزشکاران سهل انگار/ در دسترس نباشید 2 سال محروم می شوید! قصور در دسترس بودن ورزشکار معادل دو سال محرومیت در پی خواهد داشت و هر ورزشکار ملزم است تا هر زمان برای دادن نمونه دوپینگ آمادگی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق بند 2.

4 از مجموعه مقررات مبارزه با دوپینگ ایران، سه نوبت ثبت اشکال در الزامات Where abouts تخلف محسوب می شود و ورزشکارانی که سه نوبت اشکال در الزامات Where abouts شامل تلفیقی از غیبت در آدرس ثبت شده (Missed test) یا عدم ثبت آدرس (Filling failure) برای آن ها ثبت شود به مدت دو سال از تمامی فعالیت های ورزشی محروم خواهند شد.

طبق دستورالعمل استاندارد نمونه گیری وادا، ثبت غیبت از تست (Missed test) صرفا بر اساس گزارش افسر کنترل دوپینگ مامور شده برای نمونه گیری اتفاق می افتد و با بررسی پروفایل آدامز هر ورزشکار، عدم ثبت محرز می شود و چنانچه تخلف بند 2.

4 برای ورزشکار محرز شود مطابق بند 10.

3.

2 مقررات، ورزشکار برای دو سال از تمامی فعالیت های ورزشی محروم می شود.

بر اساس این مطلب که از سوی فرزاد شارکی، قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (ایران نادو) تهیه شده و در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر بیخ گوش ورزشکاران سهل انگار/ در دسترس نباشید 2 سال محروم می شوید!

خطر بیخ گوش ورزشکاران سهل انگار/ در دسترس نباشید 2 سال محروم می شوید!