مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 23:452021-12-08اقتصادي

ناامیدی برای این کارآفرین معنا ندارد/ تلخی شکست با «مولانا» شیرین شد


یک جوان چالوسی بی اعتنا به شکست ها و سختی های پی در پی از کسب و کار هیچ وقت نا امید نشد و بعد از 10 بار شکست دوباره پا به میدان و تلاش گذاشت و با ایجاد رستوران زنجیره ای مولانا در غرب مازندران حدود 100 نفر را مشغول به کار کرده است.

- خبرگزاری فارس مازندران-فارس پلاس در استان هایی شمالی که بخش گردشگری در آن به دلیل آب و هوای مناسب بسیار رونق دارد، وجود رستوران های زنجیره ای با یک برند سنتی جایگزین خوبی برای رشد اقتصادی در مقابل بقیه مشاغل خواهد بود.

خسرو جعفری جوان چالوسی بی اعتنا به شکست ها و سختی های پی در پی از کسب و کار هیچ وقت نا امید نشد و بعد از 10 بار شکست دوباره پا به میدان و تلاش گذاشت و با ایجاد رستوران زنجیره ای مولانا در غرب مازندران حدود 100 نفر را مشغول به کار کرده است.

مدیر رستوران زنجیره ای مولانا در گفت وگو با فارس به شروع کارش از 6 سالگی اشاره و اظهار کرد: در کنار تحصیلات برای کمک به پدرم هر روزه به قهوه خانه کوچک در محدوده بازار روز چالوس می رفتم و مردم مرا از کودکی می شناختند.

وی با بیان اینکه پدرم کارگر قهوه خانه بود اظهار داشت: کلاس اول ابتدایی پدرم بخاطر محیط نامناسب محل زندگی هر روز من را با خود به محل کار می برد و با حقوق ناچیزی که به خانه بر می گشتیم بسیار خرسند و خوشحال بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی برای این کارآفرین معنا ندارد/ تلخی شکست با «مولانا» شیرین شد

ناامیدی برای این کارآفرین معنا ندارد/ تلخی شکست با «مولانا» شیرین شد