مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 22:302021-12-08اقتصادي

4 دلیل که باعث می شود اجرای نرده شیشه ای را از دست ندهید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، قسمت های مختلفی از یک ساختمان یا فضای شهری به دلیل وجود اختلاف ارتفاع و پستی و بلندی موجود در طرح ناامن می شوند و خطر سقوط، - تیتر2: چگونه سلیقه و معیار های خود را در طراحی نما اعمال کنیم؟ حال در بحث طراحی نما و استفاده از این نوع نرده های شیشه ای در نمای ساختمان می توان به خانه های ویلایی اشاره کرد، تصور کنید که ساختمانی ویلایی دارید که مشرف به فضای استخر یا محوطه ی زیبایی است، در صورت استفاده از نرده های فلزی مقداری از شعاع دید شما کم خواهد شد، این در حالی است که با استفاده از نرده های شیشه ای علاوه بر بیشتر شدن شعاع دید، کاربران می توانند از نور طبیعی بیشتری در فضای داخلی نیز بهره ببرند.

نرده های شیشه ای می توانند در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و اجرایی شوند، بنابراین این امکان برای کارفرمایان و طراحان وجود دارد تا با محدودیت کمتری طراحی نمای خود را انجام داده و در نهایت شروع به ساخت کنند.

از این نوع نرده های شیشه ای می توانید در طراحی نما با کاربری هایی همچون مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، خدماتی و ویلایی استفاده کرد، استفاده از این نوع نرده های ساختمانی در طراحی نما می تواند باعث پیوستگی فضای بیرونی و فضای داخلی ساختمان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 دلیل که باعث می شود اجرای نرده شیشه ای را از دست ندهید!

4 دلیل که باعث می شود اجرای نرده شیشه ای را از دست ندهید!