مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 19:502021-12-08بين الملل

دستیار ارشد نخست وزیر انگلیس از مقام خود استعفا داد


دستیار ارشد «بوریس جانسون»، نخست وزیر انگلیس بدلیل عدم رعایت قوانین قرنطینه مربوط به کرونا در سال گذشته، به تازگی از مقام خود استعفا داد.

- به نقل از ایپوچ تایمز، یکی از دستیاران ارشد بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس به دلیل انتشار کلیپی ویدئویی که او و سایر مقامات را در جشن کریسمس همزمان با قرنطینه سال گذشته نشان می داد، از مقام خود استعفا داد.

این کلیپ اگرچه مربوط به برگزاری یک مهمانی مقامات دولت جانسون همزمان با قرنطینه سراسری سال گذشته و در اوج شیوع کروناست، اما انتشار آن به تازگی صورت گرفته و باعث شده تا آلگرا استراتن ، دبیر مطبوعاتی جانسون حال مجبور به کناره گیری از مقام خود شود.

انتشار این کلیپ در حالی صورت گرفته که پیشتر جانسون و سایر وزرای دولت او حضور در مهمانی ها همزمان با اعمال محدودیت های قرنطینه را رد کرده بودند، هرچند روزنامه دیلی میرور یک هفته پیش گزارش داد برخلاف ادعای نخست وزیر انگلیس، کارکنان دفتر او در 18 دسامبر 2020، برخلاف قوانین قرنطینه، اقدام به برگزاری مهمانی کرده اند.

در تصاویر و فیلم منتشر شده، استراتن با حضور در مهمانی کریسمس، قوانین قرنطینه را همراه با کارکنان دفتر نخست وزیر به مسخره می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار ارشد نخست وزیر انگلیس از مقام خود استعفا داد

دستیار ارشد نخست وزیر انگلیس از مقام خود استعفا داد